NoNo Crossing je od prvog aprila zvanično dostupan za igrače širom sveta na Android i iOS platformama. Razvojni tim igre je pre godinu dana krenuo da radi na ideji, a igra je do sada već nekoliko puta bila “mekano” lansirana na različitim tržištima.
Jovana Filipović, Game Designer, kaže da je igra tokom svog nastanka doživela veći broj promena i da su upravo zbog toga želeli svaku promenu da testiraju sa igračima. Filozofija iza takvog rada se bazira na malom razvojnom timu u kontaktu sa ključnim stejkholderima u kompaniji, brzim iteracijama i agilnom pristupu, sa ciljem da se lansira što kvalitetniji proizvod za što kraće vreme.
Kako ističe Vojislav Milutinović, CEO kompanije, u celom procesu je najbitnije bilo jasno definisati šta želi da se postigne, mali razvojni tim u kom postoji iskrenost i poverenje, ali i jasna podela odgovornosti za sve razvojne aspekte proizvoda.
NoNo Crossing već neko vreme pokazuje obećavajuće rezultate i pozitivan odziv igrača, što je za tim ohrabrujuće da nastave da razvijaju nove proizvode na ovaj način.
Igru možete naći na Google Play Store i App Store.